
Koronavirová krize je pro nás všechny velkou zkouškou, změnila nám životy a postavila nás před nové výzvy, ale také ukázala, že Česko patří v porovnání s ostatními státy našeho regionu na špici v e-commerce. Díky velké míře digitalizace a rozšíření technologií, se život v korporátní sféře nezastavil. Bylo by dobré, kdyby si z toho politici a úředníci vzali příklad a zasadili se o rychlejší digitalizaci státní sféry, aby obyvatelé mohli on-line komunikovat nejen se svým obchodem, ale také úřadem.
Během krize si nakupování on-line vyzkoušeli i lidé, kteří o tom dříve ani nepřemýšleli, včetně zákazníků starších 65 let. Výhody jsou jasné, zákazník ušetří čas a hlavně neriskuje své zdraví, ani zdraví svých nejbližších.
Nadcházející týdny teprve prověří připravenost české e-commerce, jelikož se blíží hlavní sezóna. Ve skupině Mall Group jsou již plně připravení, rozšířili sortiment, posílili Marketplace, vydávají platební Mall Pay kartu a plno dalších vychytávek, pro zlepšení chodu.
Česká e-commerce umí dokonce i pomáhat, pro nejohroženější zákazníky ve věku nad 65 let Košík.cz zadotoval ochranné pomůcky, dezinfekce, vitamíny nebo hotová jídla.
Tato krize ještě může ukázat svoji sílu, ale pokud je někdo v tomto regionu připraven, tak je to právě Česká republika.
Zdroj: